#1 Skrevet Januar 11, 2013 RP motor i god stand ønskes kjøpt i stord-bergen-haugesunds område. Skrik ut om du har ein liggande:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2013 denne har vel monopoint og ikke Injection? I såfall har jeg topp,innsug og div deler til en sånn motor i god stand:) også monopointen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2013 Er monopoint ja, trenger helst komplett motor. Blokko har gjort jobben sin for å sei da sånn:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2013 Heisann! Drive å bygge om jettaen til 16v, den har pr dags dato GX motor i, jeg vet ikke om du er interessert, men denne skal jo snart utav og selges. Den er i god stand, bytta toppakning/ventiltetninger, slipt ventilseter osv på den for ca 5 mnd siden Km stand på denne er litt over 170k Skrik ut om du er interessert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2013 Heisann! Drive å bygge om jettaen til 16v, den har pr dags dato GX motor i, jeg vet ikke om du er interessert, men denne skal jo snart utav og selges. Den er i god stand, bytta toppakning/ventiltetninger, slipt ventilseter osv på den for ca 5 mnd siden Km stand på denne er litt over 170k Skrik ut om du er interessert ! Hei, har endra planane mine litt (igjen). Sitte å vurdere 16v motor eller 1.8t, når eg først ska bytta så korfor ikkje bytta t noke større:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...