Forskjell på drivaksler på a4

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet hva som er forskjell på en fremre drivaksling på en fwd og awd 99 modell med 1.8 l motor? Orginalnr er "8D0 407 271 AQ", og jeg lurer på en som sansynligvis har "DL" til slutt.

Jeg sliter med å finne en bytteaksling til fornuftig stand og pris, så må utvide søket litt.

Et utvalg av biler som har orginalnr

http://www.bildelsbasen.se/?index=default&company_id=&group_id=&link=list&searchmode=3&query=8D0 407 271 AQ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har to frem akslinger til quattro kasse (1,8t) om du finner ut at du kan bruke de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde vi jo sluppet frakt også;) Men nå har jeg gravd litt og det ser ut til at ytre ledd er likt, men at indre ledd har ulik diameter på innfestingen til girkassen (100 vs 108 mm). Ulik totallengde på akslingene også, men dette kan komme av ulike indre ledd. Jeg vil tippe på at selve akslingen kan være lik. De du har Håkon, disse er i så bra stand at dem ikke egner seg til deleakslinger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.