transporter 2,5 tdi t4 hel eller i deler

Anbefalte innlegg

Har en transporter usikker på årstall for øyeblikket. selges i deler eller hel, den står på bilhenger på kjeller

 

jeg orker ikke skru av plukk selv eller ta hele bilen. kan bringes i nærområdet.

 

den var i daglig drift frem til startspærra begynte kødde. ta hele bilen med deg for 5k.- skal fikse noen bilder asap..

 

ring tommy (Tom-anda@online.no) for spørsmål eller detaljer 46610729 eller meg på 95807143 for visuell besiktelse / demontering..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare startsperra som er problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den beste til å svare på det treffes på 46610729 og heter tommy. det jeg vet er at det må nye bremseklosser bak da vi måtte knuse den ene klossen for å få bilen på henger den hadde rusta fast i skiva. startspærra var årsak til at blien ble parkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rust?

 

selsakt er det rust. finner vel ikke slike uten? skyvedøra er høl i i nedkant ellers er det rust under aner ikke mer detaljeg rundt det da må du nok prate med eieren av bilen. tlf nr lengre opp han heter tommy

 

 

 

Edit: da går denne bilen på huggern til fredag om ingen er intrisert i noe fra den. bilen må bort asap..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.