#1 Skrevet Januar 12, 2013 Holder på og skifte fremre eksosrør på min søsters Golf 4.Det er en 2002 mod 1,6 med BCB motor.Har kjøpt frontrør og katalysator i 2 deler.Gamle røret var i et stykke men var ødelagt flexirør så det var bare og plukke ut.Problemet er at jeg ikke greier å tre frontrøret forbi traversen.Noen som har et triks eller 2? Haster! Tips mottas med STOR takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2013 Noen som sier at man må løse ned traversen litt. noen som kan bekrefte/avkrefte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2013 kan mulig løses ved og skru motor av motorfestene og få tilta den framover litt? eller butter det mellom travers og torpedovegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2013 Det butter vel mellom travers og bunnpanne når jeg prøver og vri det inn bakenfra og fremover.Har forøvrig prøvd de fleste muligheter.MEN det kan jo f... ikke være så komplisert vel? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2013 Ingen som har et halvgodt forslag da? må flytte bilen i morga,så det hadde hjulpet med et godt råd eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2013 (endret) For de som evt er ineressert,så måtte jeg løse ned traversen litt for å få røret forbi. takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...