#1 Skrevet Januar 12, 2013 Hei, Noen som har erfaringer med "flikkejobber" fra karosseriverksteder i Bergen? Skulle gjerne fått sandblåst et par rustflekker på kanalene på min Golf V. Ikke snakk om å kjøre full pupp med lakkering, holder lenge med en billigere "flikkeløsning". Forsøkte å ta det selv i høst, men har tydeligvis ikke fått det helt til. Ingen røver på karrosseriarbeid, nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2013 Får ikke dekket noe på garanti da? Var nettopp inne med min, ble 30-70 prosent fordeling pga alderen på min bil(2005) slapp uansett unna med 2000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2013 Micropaint på Kokstad kan vel fikse dette uten "hellakkering". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2013 Nja vet no ikke helt eg, du kan få se mine hjulbuer foran som de "fikset" . Det var i juni kom bobler i october: rolleyes Føler de er best på plast arbeid.Blir nok nye hjulbuer på meg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2013 Ikke helt imponert over det du skriver om Micropaint, jeg har og lakkskader som jeg bør utbedre, men ønsker jo det skal vare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2013 Hmm. Trodde de var flink jeg! Men kanskje ikke da, hvis det kom tilbake så fort.. Da e jo det like godt som om man gjør det selv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2013 De var klar på det at de ikke kunne gi noe garanti på arbeidet, men er kjedelig å betale 10 k for noe som varer et par mnd. Er bare å gå å høre med de,de er iallefall ærlige på om de kan fikse det eller ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2013 Bra de er ærlige i allefall da! Men hva var det du fikk fikset der? Kun hjulbuer? Evnt andre steder som ikke rusten har koomet tilbake på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2013 Robert Nilsen: Hvor omfattende var rust problematikken FØR utarbeiding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 12, 2013 Var noen andre småflekker som ser fin ut enda. Hjulbuene foran var litt sarvet etter feil innpress på vinterfelger. De var ikke oppspist,men innerleppa var bøyd seg litt ut og det var dannet seg en rust boble på størrelse med en 5 kroning(Gammel type) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2013 Er rusten mellom kanal og forskjerm? Etter hva jeg vet er det hvert fall utvidet garanti på dette nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2013 Er rusten mellom kanal og forskjerm? Etter hva jeg vet er det hvert fall utvidet garanti på dette nå Ja, det ligger rustflekker foran på begge sider, helt i kanten mellom skjerm og kanal. Har helt tydelig vært forsøkt utbedret tidligere, da man kan se litt sølt lakk på på listen der. Kan dette påvirke garantien? Uansett verdt å sjekke ut tenker jeg - må vel til Drotningsvik da... I tillegg har jeg et par flekker på kanallisten ved inngang førerdør. Typisk skrapemerker som har utviklet seg. Har hørt at lakken skal være dårlig på disse listene, kan det tenkes at også dette dekkes på garanti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2013 Hei, var nettop på lakkering av hele bakfanger+ to dører på audien. Var hos Alt i Bil (sandviken) Utrolige ok karer, kom og gav et pristilbud som jeg godtok. Gjorde jobben på 2dager og kan ikkje se noe negativt med dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 26, 2013 Pris da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 26, 2013 Rust mellom kanal og forskjerm er garanti, men de måler lakktykkelsen, og om ikke det er møller som har gjort arbeidet før er det ikke garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 27, 2013 Ja, det ligger rustflekker foran på begge sider, helt i kanten mellom skjerm og kanal. Har helt tydelig vært forsøkt utbedret tidligere, da man kan se litt sølt lakk på på listen der. Kan dette påvirke garantien? Uansett verdt å sjekke ut tenker jeg - må vel til Drotningsvik da... I tillegg har jeg et par flekker på kanallisten ved inngang førerdør. Typisk skrapemerker som har utviklet seg. Har hørt at lakken skal være dårlig på disse listene, kan det tenkes at også dette dekkes på garanti? Du må nok til Drotningsvik på bilskadesenteret, men timebestilling gjøres nå via verkstedet i motsetning til tidligere . Problemet med de listene på kanalen er at det samles småstein og smuss på baksiden som "gnikker" mot lakken. Tviler på at det dekkes og at det regnes som en ytre påvirkning, men det er jo bare å bestille en time og få de til å ta bilder av alt og håpe på det beste . Ingenting å tape på det. Hvis du ikke får det dekket så kan jeg anbefalle Hartveit i Møllendalsveien. De ga meg et veldig godt tilbud på diverse lakk i fjor, men så fikk jeg heldigvis dekket det på rustgarantien -Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 29, 2013 Yo! Pris for meg ble 3k da jeg fikk fastpris på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...