#1 Skrevet Januar 12, 2013 Hei. Bilen min varsler om dårlige bremseklosser men vet ikke om det er bak eller fram. Var nettopp av med hjul framme og så bra ut der. Men når jeg skal bestille klosser ser jeg at det ikke finnes med varsling bak. Noen som vet om det bare er varsling fram? A4 06mod 2.0TFSI Quattro Avant Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2013 Tror det bare er varsling foran. Er hvertfall det på B5 modellene.. Men er hvertfall et kjent problem på B5 og A6 før -00 at det klikker for denne saken, så du kan enten prøve å dra ut kontakten for bremsevarslingen å spraye på noe rensegreier der, eller bare klippe ledningene å koble dem sammen. Mister jo bremsebeleggsvarslingen da. Men sikkert bedre enn å glo på den lampen å høre lyden hele tiden:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2013 Hehe:p får vel bare gå over og skjekke alle fire tenker jeg;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...