Audi 200 5T: Turbo-verstingen som forsvant

Anbefalte innlegg

Jeg husker fra jeg var liten at det gikk en mørk 200 5T her i Arendal/Grimstad-området. Mener det var en 1981-modell, for den hadde PC47xxx på skiltene, som passer med årsmodellen. For ca 8-10 år siden var det en på det lokale Skoda-verkstedet som pusset opp en 200 5E, lys grønn. Jeg vet ikke hvor denne kan ha blitt av... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener faktisk å huske at det lå en sånn en på finn.no sommeren 2012?. Mener og huske at den ikke var i bra stand. Ble litt usikker, men :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lå et totalt vrak av en 200 på "gis bort" på Finn i 2012, denne var i Telemark. Annonsen lå ute i lang tid, men nå er den borte. Var ikke noe karroseri å bruke, men endel mekaniske deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var en av de som drømte om en slik bil, fikk aldri en ekte med første bilprosjektet mitt lignet litt iallefall...

 

230172_6080220689_1139_n.jpg

 

228482_6080225689_1367_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme fargen på den i Spania som den 5E'en jeg nevnte tidligere i tråden, og som min far hadde på sin '77 100LS når jeg var liten snørrunge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på med en demobil av en 200 5T da jeg var guttunge. Faren min som fikk prøvkjøre den. Husker ikke så mye av det, men husker godt at det var automat på den og at da vinduene var nede på sommeren så hyyyylte det i framhjula da faren min tok kick-down : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig motor, gir osv da. 2500-3000 i vrakpant om dagen også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.