#1 Skrevet Januar 13, 2013 Hei. Jeg har en slitasje på innersiden av det ene hjulet foran på allroaden min og har kjøpt en slik sak på ebay å tenkte jeg skulle få fikset hjulvinkelen. Nå har jeg aldri gjort dette før og vet at camber, caster og toe er det som skal sjekkes. Men når jeg ser på allhidden og hjulhidden for allroad 2001 så står det litt mer en det og lurte på hva den faktiske toe skal være? og caster sto det ikke noe om?? Noen som kan enkelt fortelle meg hvilken toe verdi jeg skal bruke og caster Fra allhidden: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2013 Hva med å sette bilen inn på 4hjulskontroll? De vet som regel hva de driver med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2013 Er vel det greieste mtp allroad.. Du må vel sette luftfjæringen i service modus, samt måle fra senter av felg og opp til skjermkanten eller noe, skrive dette inn på hidden, så kompanserer hjulstillingsverkøyet for høydeforskjellen når en skal begynne og stille på hjulvinklene.. Ca noe i den duren der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...