Ombygging av golf mk2 fwd til awd hjelp

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en golf mk2 fwd som jeg har hatt noen tanker om å bygge om til syncro :-) noen som har gjordt dette? Hva må gjøres osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

søk på corrado syncro her på forumet, jobben er omtrent helt identisk med unntak av tunnelen som du må flytte over i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syncro og Fvd. har ikke likt karosseri så dette er ikke mulig å gjøre på lovlig vis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syncro og Fvd. har ikke likt karosseri så dette er ikke mulig å gjøre på lovlig vis.

 

 

fullt mulig å få godkjent på lik linje med corradoen her på forumet. Har itillegg sett mk2 godkjent i vognkortet med egne øyne ;)

Men er ikke dermed sagt at det blir en "walk in the park" ombygging.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ville jeg ihvertfall IKKE bygd om til golf 2 syncro understell men fra golf 4.

Da dette er ett langt bedre 4x4 system enn den gamle syncron syns nå jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haldex er absolutt og foretrekke :) men ikke hørt om noen som har fått godkjent dette enda desverre.

 

hadde det latt seg enkelt gjøre, så hadde det vært høyaktuelt og importert en Audi 1.8T quattro og klemt nedi golfen :)

 

DA snakker vi morobil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ein golf 2 syncro delebil muligens om du treng=p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ein golf 2 syncro delebil muligens om du treng=p

 

kanskje det kanskje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bygge om en Corrado til Syncro, det kan jeg forstå fordi det ikke finnes Corrado med 4wd fra fabrikk. Men å bygge om en Golf, når du kan kjøpe en som er en Syncro fra fabrikk det begriper jeg ikke. Er mye enklere å bytte bil en å bygge om halve karroseriet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.