#1 Skrevet Januar 13, 2013 Kjøpte et Coilover kit, da det kom i posten, så jeg at den ene justerings pinnen til hardhets justeringa var borte.. Demperen er juster i følge forige eier på det hardeste, noe som kansje jeg mener kan bli litt stivt i lengden. Det er snakk om et H&R Twintube V2, så kansje noen vet åssen den justerings pinnen ser ut? Det som er at det ser ut som det er mulig å kjøpe en ny tapp å sette oppi der, siden den har rammler ut i frakt i følge tidligere eier. Vil dette ha noe innvirkning på egenskapen til den ene demperen? selv om jeg er ganske så sikker på at det er lurt å kunne justere hardheten siden det er en mulighet for det.. Noen som har noen tips? Er det litt dårlig forklaring, skal jeg prøve å få fram en bedre en. Takker iallefall for alle svar jeg får! Det er den gule tuppen på toppen av demperen på bildet under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2013 Hvis den kan "dette ut" så kan du vel bare ta av den som er på ene demperen, og bruke den på den som "mangler" for å justere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2013 Jeg har faktisk prøvd å dra den ut med tang, men den sitter fast som fy, så er ganske merkelig.. Ser ikke noen spor den skal nedi på andre siden heller så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...