Anbefalte innlegg

Kjøpte et Coilover kit, da det kom i posten, så jeg at den ene justerings pinnen til hardhets justeringa var borte.. Demperen er juster i følge forige eier på det hardeste, noe som kansje jeg mener kan bli litt stivt i lengden. Det er snakk om et H&R Twintube V2, så kansje noen vet åssen den justerings pinnen ser ut?

Det som er at det ser ut som det er mulig å kjøpe en ny tapp å sette oppi der, siden den har rammler ut i frakt i følge tidligere eier.

Vil dette ha noe innvirkning på egenskapen til den ene demperen? selv om jeg er ganske så sikker på at det er lurt å kunne justere hardheten siden det er en mulighet for det..

Noen som har noen tips? :)

Er det litt dårlig forklaring, skal jeg prøve å få fram en bedre en.

Takker iallefall for alle svar jeg får! :)

Det er den gule tuppen på toppen av demperen på bildet under.

90_big.jpg

trans.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den kan "dette ut" så kan du vel bare ta av den som er på ene demperen, og bruke den på den som "mangler" for å justere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk prøvd å dra den ut med tang, men den sitter fast som fy, så er ganske merkelig.. Ser ikke noen spor den skal nedi på andre siden heller så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.