#1 Skrevet Januar 13, 2013 (endret) Kan Bytte eller ta felger i delbetaling. 4x100/5x130/4x130 til Boble. Må selge unna litt bil etter et nytt impulskjøp. Da går det utover denne stakkaren. Har hatt den en stund nå, brukt den til og fra jobb siden. pluss noen få litt lengre turer og har gått knirkefritt. Bilen er i rimelig stand, thigt og fin i både giring og styring. Er noe sur en liten stund når det er kaldt, men går som en kule når den har fått litt lunk.(standard). Sprekeste 1,6 gasseren jeg har hatt. Regreim og olje/filter,batteri byttet på 85k. Byttet på 91k Plugger Olje Oljefilter Luftfilter Bensinfilter Eksos. Midtre og bakre. Fremre motorfeste på 93k ca. Skal inn på eu nå i Januar, men tror ikke det er så mye som dukker opp. Ting som "må" ordnes: Vindusheis førerside(Medfølger) Rust/karosseri: Et stk hull i gulv på passasjerside, 10cm ca Litt lakkrust rundt frontrute Liten bulk på hjørnet på en framskjerm som er forsøkt fikset en gang Dårlige lister rund ruter på dører,men fungerer fint Steinsprutbeskyttelse har løsnet på framskjermer i nedkant. Altså litt småplukk. Dekk: Org 13" på sommer, 15 alu på vinter med pigg. Pris: 10.000+omreg og årsavgift 2013.... Felger på bildet er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2013 (endret) Da har Ruth vært på underlivsundersøkelse (eu-kontroll). Dukket opp litt, men ikke håpløst. 2'er feil. Bremseslange venstre fremme Ytre endeledd fremme høyre side Sprekk synsfelt frontrute Selvparkering av viskere(Rele) Rusthull gulv 1'er feil: Dårlig sikt speil førerside (brun flekk midt i speilet) Kan selges ferdig eu-ok for 11.000. 8000 slik den står ut neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2013 Litt trist, men min trofaste Ruth er blitt skilt fra meg SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...