MC2 motor på 7A kasse : Hullene passer bare 99%

Anbefalte innlegg

Link til prosjekttråden:

http://forum.vacn.no/showthread.php?248976-Audi-Coupe-10v-Turbo-Godbilprosjektet/page2

Problemet er ganske enkelt men underlig. Driver på med å sette en Mc2 motor i en Audi Coupe 1989 mod. Motoren er på plass og samtlige bolter er på plass og passer perfekt - med unntak av to! Nedre bolt på starter og den ene lille bolten i bunnen (med 10/13mm hode, husker ikke helt hvilket).

2013-01-13 18.13.54.jpg

Her ser dere problemet på den ene bolten. Det er ikke snakk om mye, kanskje 2mm - men det vil seg ikke. Det eneste jeg ikke har prøvd er å løsne alle boltene rundt å se om jeg kan tvinge den på plass, men når ALLE de andre boltene passer, så bør vel også denne gå igjennom? Har prøvd å sette luftskralla på mens jeg la press på bolten, den tok tak og kom seg litt inn, men så gikk gjengene heden. Så det er ikke så veldig mye det står om!

Noen som har møtt på dette problemet før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.