Anbefalte innlegg

Et enkelt spørsmål for de som kan dette. Jeg setter en Mc2 motor inn i en Audi Coupe 1989 mod. Stjernen mot girkassen passet ikke, så vi flyttet over Clutchen i fra den forrige motoren - som var en 3B motor, men jeg bygde ikke den, så det kan være den orginale 7A clutchen. Det er i allefall orginal 7A girkasse på den.

Men! Det var forskjellig svinghjul på den forrige motoren (igjen, vet ikke om dette var det orginale 7A eller 3B svinghjulet, den forrige motoren kjørte også på Autronic, så den brukte også andre sensorer, så det er heller ikke avslørende) kontra den nye motoren. Mc2 scinghjulet var marginalt tykkere enn hva det orginale svinghjulet var. Det er snakk om noen små millimeter.

Jeg tenker at dette ikke skal være noe problem, men jeg er jo ikke 100% sikker. Motoren er montert i bil nå. Er det noe jeg bør se opp for? F.eks vil jo avstanden til slavecylinderen være marginalt forskjellig ...

Noen som har tanker å dele?

Prosjekttråden: http://forum.vacn.no/showthread.php?248976-Audi-Coupe-10v-Turbo-Godbilprosjektet/page2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.