#1 Skrevet Januar 14, 2013 (endret) Selger min GTI /GTD fanger. Den er lakkert Candyhvit, og alle griller er lakkert i sort blank. Tåkelys med overganger til OEM følger med. Øvre grill (mellom hovedlamper) og "sverdet" i midten under fangeren følger ikke med. Fangeren er hel og pen, uskadet. Passer rett på. Ett par steinsprut er det blitt. Har du P-sensor foran er det merket på innsiden hvor hull skal borres til disse. Holdere til P-sensorer følger med. Pris: 6.000kr Ta kontakt dersom du er interessert! Frakt må kjøper ordne og betale, men jeg er ganske fleksibel på å møtes ett sted på Østlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2013 Og om noen skulle ha interresen av en Emblem fri GTI grill så har jeg dette liggende som også egentlig hører med til denne fangeren. PM for info. (si fra hvis jeg skal slette innlegget mitt Per) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2013 Tipp topp det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2013 Ligger her enda Kom med bud og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2013 (endret) Send meg gjerne en PM med den laveste prisen du dessverre ser deg nødt til å selge for... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2013 Den blir levert til ny eier i morgen etter planen. Skulle det forandre seg gir jeg deg beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2013 Da er denne solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2013 trengte han/hun emblemfri grill eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2013 Du får sende en pm til Lars Kristian Belle, han som kjøpte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...