#1 Skrevet Januar 14, 2013 (endret) Under demontering av kam ser det for meg ut som at det ligger pakningsmasse mellom toppen og de ytterste festene for kam'en. Skal det være det? Har satt sammen et bilde som viser hvor jeg mener: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2013 vanskelig å se der. men bruker som regel å gi litt guffe i hjørnene mot toppdekselpakninga. Samt forsiktig på ytre kambukker. Særdeles forsiktig så du ikke blokkerer oljesmøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2013 Ja, det er på ytre kambukker jeg mener. Ytterst mot kamhjul på ene siden og mot tandem pumpen på andre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2013 Jeg snakket med delelagret på den lokale VW forhandleren isted, og iflg delefilmen skulle det ikke være noe pakningsmasse noe sted her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2013 Fant et dokument som sier at jeg skal ha pakningsmasse der: http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.A03.5617.89/21917834/3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2013 Du ser også rester av gammel masse som er originalt. Tetter mot oljelekkasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...