#1 Skrevet Januar 14, 2013 (endret) solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2013 Ingen? 3 er bra, en må sveises. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2013 Hvilken dim på dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2013 Glemte å ta med dim. Minnes huske det er 215/55/16 dekk som passer felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2013 Samme som jeg har allerede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2013 Jeg har en slik felg som bare ha vært reservehjul i sin tid. Vil si at den er som ny Så hvis noen ønsker å kjøpe disse så har jeg en ekstrafelg her til en grei penger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2013 opp... Takk for innlegget Sören. Men selger alle 4 og ikke de 3 som er bra om noen er interesserte. Går an å sveise sprekken på den som er dårlig, var faktisk ingen vibrasjon i felgene. Ikke i den som er ødelagt heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2013 Ligger her fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...