Anbefalte innlegg

IMG_1059.JPGLegger ut en liten gullerot for å se om det er noen innteresse for en 800hk motor her.

Dette er en aan som er bygget om til 2,5l, som er bremset til 675hk på navene. denne er nå helt nullstillt, med nyborret blokk, nye stempeler og nyoverhalt topp av KRB. motoren er ikke startet opp etter at den ble montert sammen og bør bli bremset en liten tur for og sikre at den får den suppen den skal ha. dette er en meget påkostet motor som selges veldig redusert da fokusen er og pusse opp huset dette året.

motor er komplett med sm4, 2stk girkasser, helt ny clutsh, hiddenlogger, alt jeg har av 3,5" eksos hvorav det er 2 lyd dempere.

vurderer og la alt gå for 130`så kan jo folk si om dette er noe som er interessant eller ikke, for man kan jo prøve og kjøpe alt selv og se om du kommer så mye under..

IMG_1067.JPG

IMG_1063.JPG

IMG_1062.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som er så påkostet ? billet lager bukker feks ? Hvilken clutch er det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde lage en smørbrød liste med hva som faktisk er av biter i motoren sånn at folk faktisk kan finne ut hva det vil koste nytt for så å muligens komme med et bud ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bunn delen er veid, med diesel veiv så den er blitt 2,5l, det er h profil råder, stempler fra cp piston, forsterket bunndel med stødgjørdel.

bunndel er ny borret og satt i nye stempler så den er helt nullstillt.

toppen er bygget om til mekanisk, med custom kammer, hardere fjærer og nye ventiler, samt det er en porting som er gjort også.

toppen er også nyoverhalt av KRB, hvor han har justert opp alle ventilseter ++

motoren har ikke vært startet opp etter overhaling, så den trenger en tur i benken for og bli tunet opp med di nye stemplene.

det sitter 1680 dyser, KRB innsug, og grenrør, turboen er fra turbonetics og er satt sammen av en GTK 850 eksos og GTK 650 kompressor del.

det følger med sm4 sprut, en 6 trinns s6 kasse, en 5 trinns s6 kasse hvor diffen er av sveiset type.

det er en helt ny 2platet tilton rally clutch, med custom utløserlager til.

motoren er bremset på 1,8 i ladetrykk og da ga den ut på navene 675 hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.