#1 Skrevet Januar 14, 2013 Har et par liggend. Skiver klosser og kaliptere, er i god stand. 7000 ink frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2013 Bud er lov Og bupeti bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2013 Er de muligt å få kjøpt bare fjærbeina? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2013 Jo, kansje det, send meg en pm med bud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2013 Hvis du selger KUN fjærbeina så er jeg interessert også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2013 Hehe seint ute igjenn Tom Nå har Lasse slengt inn et bud som jeg har godtatt om han betaler frakt i tillegg, vi får se om de blir solgt, Jeg skal holde tråden oppdatert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2013 Se der ja..skal slutte å tilby kjøp av dine ting, er alltids for sent ute:p - - - Updated - - - Kan jeg slenge inn ett høyere bud, og HENTE de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2013 Har godtatt budet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2013 Fjærbein solgt. men har fortsatt gode skiver, klosser og kaliptere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...