#1 Skrevet Januar 15, 2013 Hei, er nå kommet litt lengre med webastoen min. Har tatt diagnose og fått opp feilen 0584/1D - Glow plug/ flame monitor shorth circuit. Noen som kan gi meg et tips på hva jeg skal gjøre videre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2013 Sikkert greit å si hvilken bil det er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2013 er vel bare å starte og demonterere brennkammeret og bytte gløde plugg og flammesensor, sitter vel sammen på noen webasto tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2013 Audi allroad 2001 med thermotop z/c-d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2013 er vel bare å starte og demonterere brennkammeret og bytte gløde plugg og flammesensor, sitter vel sammen på noen webasto tror jeg Har akkurat hatt min ute og det er kombinert glødeplugg og flammesensor på disse. Den gløder først og så føler den på temperaturen i brennkammeret etterpå. Bare 2 ledere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...