Thule takstativ med Fairing brett?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen nettbutikker eller butikker som får tak i disse?

 

Edit. Til min Golf 6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fairing du er på jakt etter?

I så fall virker det som at eBay er beste alternativet.

 

 

Thule-870XT-Fairing-3qtr.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fairing du er på jakt etter?

I så fall virker det som at eBay er beste alternativet.

 

 

Thule-870XT-Fairing-3qtr.jpg

 

Akuratt sånnt jeg ser etter! :)

Fikk pris hos Bilxtra for 2799,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akuratt sånnt jeg ser etter! :)

Fikk pris hos Bilxtra for 2799,-

 

Med selve takstativet håper jeg? :P For selve fairingen kommer på rundt 500kr + frakt via eBay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til ebay? Dette må vel være ganske likt på de fleste biler? Kunne tenkt meg sånn så kanskje jeg slipper uling når skistativet står på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til ebay? Dette må vel være ganske likt på de fleste biler? Kunne tenkt meg sånn så kanskje jeg slipper uling når skistativet står på..

 

Er forskjell på bredden på de, men ut i fra hva jeg klarer å google så skal A4 B6 ha 44" fairing, blir vel ca noe av det samme på din.

 

Bare søk på "Thule fairing" så finner du en del treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til ebay? Dette må vel være ganske likt på de fleste biler? Kunne tenkt meg sånn så kanskje jeg slipper uling når skistativet står på..

 

 

Det er mange på Ebay, så er bare å søke på Thule Fairing, så kommer det en hel del opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med selve takstativet håper jeg? :P For selve fairingen kommer på rundt 500kr + frakt via eBay.

 

Ja, det var komplett med takstativ. Men var i dyreste laget syntes jeg.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde gjerne kjøpt fairingen her til lands om noen firmaer selger de til vettug pris, men de er ikke engang på Thules nettside, så vet ikke hvem som har bare fairingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på ebay at de er utgått, men prisene var jo greie, må bare måle hvor bred jeg skal ha på bilen min først :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takstativ koster ca 1300,- på Møller, fairingen ca $80 + frakt og tull. Min er på vei over dammen nå da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo mange størrelser. Skal den være like bred som bilen, eller passe innenfor rails? Ser det er mye forskjellig på bilder. Hvis den skal innenfor rails må jeg ha den som er 38" ellers kunne jeg nok hatt 44" men virker vanskeligere å finne 38" :/

 

Thule har den på sine hjemmesider til 95$ da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte 44" etter tips, råd og ha sett det på bilder. Kommer vel neppe før månedsskiftet men bedre sent enn aldri :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte 44" etter tips, råd og ha sett det på bilder. Kommer vel neppe før månedsskiftet men bedre sent enn aldri :P

 

Kor då då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte 38" jeg nå. Så noen bilder hvor den lå på innsiden av railsene og det så bra ut. Er 38" mellom railsa mine. 44" vil stikke utenfor bilen på hver side.

 

Blir 38" for lite på min så blir det nok fint på mamma sin a3:p så får jeg heller prøve 44" da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor då då?

 

Amazon.com :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fikk du inspirasjonen fra ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på bilen til Ove Gåsbakk, den er så korrekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar folkens! Da blir det en Ebay bestilling. Men dette passer ikke på møller sitt takstativ Per? Eller gjør det det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, elle jo om du modder om, men det er tilpasset firkantprofil og aluprofil fra Thule. Er ikke store prisforskjellen på Thule og VW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.