#1 Skrevet Januar 15, 2013 heisann. driver å mekker på en 16v og den ene dysa får ikke bensin. kommer ikke noe ut av fordeleren. de andre får bensin og får startet motoren men som sagt kommer det ikke noe til dyse nr1. noen som har peiling? mvh fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2013 Tatt slangen helt av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2013 Har sjekka at slangen ikke er tett. Har også tatt ut dysa for å se om det kommer noe bensin. Har også kobla fra dysa da slangen og prøvd å styrte men det kommer ikke bensin. Ser ut som om feilen ligger i bensin fordeleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2013 noen som har peil på k-jetronic? er det noe å fixe på eller må jeg bytte bensin fordeleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2013 Må vel vere mulig å plukke av overdelen på den? Er ikke akkurat NASA som har konstruert den. Trykket til dysene er felles og justeres av luft forbruk og temperatur. Siden de andre kanalene ut funker så må det bare vere tett, helt mot utgangen. Dysa opner vel ved hjelp av vakuumet i sylinderen + bensintykk. Eller er eg helt på tur her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2013 Kan ta litt tid å få nye dyser til å åpne. Tror det kan ha noe med at de blir tørre innvendig etter de ligger en stund!? Opplevde hvertfall å måtte tvangskjøre systemet en god stund engang jeg bytta til nye dyser på en gammel 80 gte med k-jet før det kom bensin i fin dusj i alle dysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...