#1 Skrevet Mai 7, 2005 Nå folkens skjer det noe rundt om kring??? Virker ekstremt stille på lokalforumet våres om dagen. eller er det bare at jeg ikke proviserer none om dagen lengre?? Fortell hva dere driver med om dagen da folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2005 Ja nå er det jaggu stille om dagen. Kann jo finne på noe. Bare komme med forslag, er med på det meste jeg Blir det noe av de "små treff" vi skal ha på BILEXTRA og FMS eller ? Har ikke hørt noe om det på lenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2005 lite som skjer ja.... ja blir det noe av det på bilxtra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2005 Håper da noen av dere tar en tur hit til helga. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=22476 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2005 Håper da noen av dere tar en tur hit til helga. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=22476 kansje det hadde vært en ide... skjer jo ikke no på hamar om dagen så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2005 time will show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2005 Kjøpte meg delebil til GTE'n her om dagen også venter jeg på nye nøkler til den så jeg får flytta den. Har fått meg en skarve lokale jeg kan stå i fram til høsten. Nå må jeg få kjøpt meg hus med en stor låve snart.. Har 3stk -77 mod nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2005 Kjøpte meg delebil til GTE'n her om dagen også venter jeg på nye nøkler til den så jeg får flytta den. Har fått meg en skarve lokale jeg kan stå i fram til høsten. Nå må jeg få kjøpt meg hus med en stor låve snart.. Har 3stk -77 mod nå... ja bare og spare dette nå, så du får deg en diger låve. he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...