Webasto-problem ved bruk av panel og fjernkontroll på Caddy 1,9 TdI 2007

Anbefalte innlegg

Webasto-problem ved bruk av panel og fjernkontroll

Bilen har hatt mye problemer med webastoen siden den var ny. Skiftet brennkammer et par ganger og sirkulasjonspumpe 2-3 ganger. Men nå fungerer den når bilen går, men bruk av styringsenhet og fjernkontroll virker ikke. Webastoen/vifta skrur seg av etter 10 sekund ved bruk av styringsenhet. Husker ikke om den bare nekter å starte med trådløs fjernkontroll eller om den da også går i 10sek. Merkeverksted fant ut at alt var i orden med vannvarmer under kjøring, men at det er noe med styringen av dette hvis man prøver å kjøre varmeren før man skal bruke bilen.

Noen tips? Tør ikke levere bilen igjen enda, da jeg er redd jeg drukner i feilsøkingstimer. Merkeverksted sa at de ikke hadde info nok om den ettermonterte styringen(hva slags osv.).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lav spenning på batteriet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag, men det er nytt batteri av aller dyreste type fra Exide Sønnak! Full dieseltank!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring hellanor å snakk med Webasto folka dems.. de hadde ivertfall goe svar til meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Tenker du på avdelingen i Trondheim?

ring hellanor å snakk med Webasto folka dems.. de hadde ivertfall goe svar til meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe som har vært hele tiden siden fjernkontroll og ur ble montert?

Vet at når både ur og fjernkontroll er montert skal det klippes en ledning fra styreenheten på fjernkontrollen. Den som gir spenning til releet, pinne 3 om jeg husker riktig. Hva som blir feil om denne ikke er klippet vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dét har fungert tidligere. Får grønt lys på fjernkontrollen når bilmotoren går. Har opplevd at når jeg gjør det, klarte jeg ikke å slå av Webastoen etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.