RH Turbo Twist 8x17" med halvdårlige 215/45 sommerdekk SOLGT

Anbefalte innlegg

RH Turbo Twist 17" selges, 5x112 ET35.

 

Felgene er ET60, men medfølger 25mm originale RH spacere (med tilhørende bolter) så de får ET 35 med disse (delenr 25555726 RH 64062). Har som bildene viser stått på en S2 Coupe (og en S2 avant før det).

 

Runde og hele kvalitetsfelger, men har et par små kantsår og noe små riper her og der.

 

215/45-17 dekk, 2 med ca 3-4 mm mønster og 2 med 2-3 mm mønster, holder kanskje en sesong til. (har ikke målt mønsterdybden eksakt, kan selvsagt ordne dette)

 

Pris 4000 eller bud :)

 

Befinner seg i Porsgrunn!

 

Ta kontakt på pm eller tlf 99506719

 

 

-Sven

 

DSC_0132%20%283%29.JPG

 

DSC_0133.JPG

 

Bilde0509.jpg

 

dsc00647gb.jpg

 

dsc00648yg.jpg

 

Mer beskrivende bilder av felgene kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne, våren er snart rundt hjørnet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!:) disse kjøper jeg! Er det senterkopper på alle 4? Kunne du ha sendt de til sogn? Jeg betaler frakt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!:) disse kjøper jeg! Er det senterkopper på alle 4? Kunne du ha sendt de til sogn? Jeg betaler frakt :-)

 

Hadde håpt på å unngå å sende, men jeg kan vel få til det til en som har lett etter sånne felger :) Men med posten så blir det enten 1000 kr eller 1440, avhengig av om de veier over eller under 25kg per felg. Skal få veid de så vet vi.

 

Vi kan jo prøve en etterlysning i "vacn-ekspressen" også da, om noen her inne skal samme vei og har plass :)

 

EDIT: det er senterkopper på alle 4, men det er noe uoriginale med Audi-ringene som ikke er spesielt pene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vei de du om du har tid i kveld så kan vi snakkest og så kan jeg høre litt rundt om folk skal rundt det området der!:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vei de du om du har tid i kveld så kan vi snakkest og så kan jeg høre litt rundt om folk skal rundt det området der!:-)

 

Har en kamerat som skal til Årdal i påsken iallfall :) Skal veie de og si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men årdal går fint! Er bare en liten time her ifra så kan jeg møte han der og gi han kontant??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0003.JPG

DSC_0004.JPG

DSC_0005.JPG

DSC_0006.JPG

DSC_0007.JPG

DSC_0008.JPG

DSC_0009.JPG

DSC_0010.JPG

DSC_0011.JPG

DSC_0012.JPG

 

 

EDIT: da ser det ut til at disse er solgt til Kim :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.