Få tak i nytt panser til Passat 3C

Anbefalte innlegg

Ble pårygget av en brøytebil i Sverige for ei stund tilbake, og siden både bilen og sjåføren var borte da jeg kom så blir det lite hjelp å få til å betale skadene på bilen dessverre..

Har vært i kontakt med VW, men synes 13 000,- for nytt panser (riktig nok ferdig lakkert) var i drøyeste laget.

Derfor lurte jeg på om noen vet om det er mulig å få tak i panser til Passaten et annet sted?

Ser de selges på eBay til knappe 200 euro, men det er selvsagt ikke mange som sender til Norge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har søkt litt etter brukte, men har nok ikke sett dette.. Skal sjekke, men det spørs om ikke frakt blir dyrt :) Lakkeringsjobben koster vel det samme uansett om det er nytt eller brukt omtrent..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo få kjøpt uoriginalt panser da... Koster ca 2500 kr. eksempel

 

Også et par uoriginale i =202125100&vcx=4928&pc[0]=111105104]Sverige

 

Ellers så ligger det to brukte pansere på norske hoggere: link

 

Og så ser det ut som om Brødrene London har en bil som skal demonteres

 

Du får bare ta Google og telefonen til hjelp. Alle som driver seriøst med brukte bildeler sender et panser uten problemer. '

 

Og til slutt, hvis du absolutt vil ha nytt og originalt VW, så kan du ta en telefon til Bilomsetningen i Froland, de importerer originale deler til lavere priser enn hos Møller, og vi har klubbrabatt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uorginale er vel ikke galvanisert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tilbud på panseret ferdig levert til 2100,-

Det er jo ikke ille.. Jeg har ikke hatt anledning til å sjekke, men jeg går bare ut ifra at VW ikke har laget forskjellig panser til 3C sedan/stasjonsvogn eller årsmodeller..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville kanskje tatt en tlf til Møller for å være sikker, evt til de som selger uorginale. Dette er iallefall til stv, blått, men kanskje feil blåfarge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok feil blåfarge ja.. Min er en tanke blåere :)

 

Snakka med Mekonomen nå og de skaffer nytt panser for 3000,- så da spørs det om jeg ikke bestiller panseret der i stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.