#1 Skrevet Januar 16, 2013 Nokon som veit om dette finnes? 1,9Tdi quattro Avant. Kom originalt med S-line sportunderstell men er byttet til 40 eller 45 mm senk no. Dette er for lavt så må ha den opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2013 jeg har org s-line fjærer liggende etter jeg bytta på min, Audi A4 B6 1.8t quattro SEDAN, viss det kan være av interesse? viss sedan å avant går om hverandre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2013 Om dei passer er det interessant ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2013 jeg har ikke bruk for de;) jeg vet ikke om det er forskjell på fjærer sedan/Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2013 Eg har snart liggandes s-line fjører m/dempere og senkeskåler, til a4 tdi q avant 2004modell. Send PM med tilbud om du er intressert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...