Sjeldne BBS E14 magnesium 8x13 Formula BMW/Berg Cup VS, passer over 16v bremser

Anbefalte innlegg

Mulig jeg klarer å få tak i et sett med BBS RS i 14" så jeg tenkte å lufte interessen for mine BBS magnesium felger

 

Noen små hakk, men i grei bruksstand. Ny pris i Tyskland for disse ca 780,- EURO pr stykk

 

Prisantydning 12.000,-

 

Kommer med "nye" 175/50-13 kjørt et par km....

 

 

Frode 934 33 489

 

Noen bilder

Picture037.jpg

Picture036.jpg

Picture034.jpg

Picture033.jpg

Picture032.jpg

DSCN0020.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cash is king

 

Får kanskje muligheten til å kjøpe BBS RS i 6-14

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det:). Typisk at slike her ting kommer ut når jeg ikke har nok cash til overs :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, og jeg som kunne utvidet BBS magnesium samlingen min. Dumt det ble PLS Hockenheim her om dagen da.....

Når jeg sjekket med BBS så var nummeret i mine senter en spesial versjon av E04, uten at jeg har funnet noe mer fornuftig informasjon rundt det. Har du samme nummer på alle 4 sentrene? og evt hvilke nr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på om det er samme nr. Mener å huske at jeg ikke fant særlig mange. Googlet litt for noen år siden og fant da ut at Formula BMW som disse stammer fra bruke E14, så jeg tok det for god fisk. De er ikke tilgjengelig fra BBS Racing lenger

 

Det er to forskjellige senterhøyder på dem. To av dem går over 16v sin 256mm bremser, 2 gjør det ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer salg av disse igjen, slenger du på 20 000 til får du kanskje en G40 med på kjøpet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET rundt 0, vekt litt over 3 kg pr felg uten dekk. Vet ikke nøyaktig, da vekten ikke gikk lengre.

 

Sitter 175/50-13 på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.