led pærer tåke/grøft lys på a4 b7 ??

Anbefalte innlegg

heisann!

har tenkt på og montere led pærer i grøftlysene på min a4 b7 , må mann koble egen motstand for og ikke få feimelding ?? noen med erfaring ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt no problem med feilmeldinger på bilene mine. Du kan jo bare sende Diodhuset en mail å høre hva dem anbefaler eller om de pærene du vil ha trenger det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger mye til salgs på Ebay

Eg veit ikkje kva sokkel B7 bruker på tåkelys, men eg ser mangen selger enten med motstand på ledning eller alt innebygget i pærene.

Har bytta på A5'en til led, uten og måtte koble på noe ekstra ledning eller motstand. Men LED gir lite lys da. Fin farge som passer resten av fronten(led stripe og xenon)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har xenon kit i grøft lysene nå mn mange som sier det kan ødlegge div ting ?? hørt nå om det dere da ?? :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

usikker på hva det kan ødelegge. foruten at det ser jævelig ut og er maks irriterende og blende for møtende biler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, men om det er noen andre som lurer på det samme..:)

Jeg kan no bare svare om det ødelegger noe, svaret er NEI! ;) kjøper du et ordentlig xenonkit (CAN BUS) med digitale ballaster så går det nok smertefritt! har hatt xenon på bilene jeg har hatt og uten problemer! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min B7 ble reflektorene ødelagt av xenonkit. Helt sorte og svidde innvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min B7 ble reflektorene ødelagt av xenonkit. Helt sorte og svidde innvendig.

For mye styrke på kittet da...? Hvilke reflektor? Tåkelykt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var i tåkelysene ja. Husker ikke helt merke eller styrke men var et jallakit iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat... ble nok svidd pga varme som kommer av for mye styrke (watt) ;) anbefales 35W i nær og tåke hvis det skal monteres noe xenon...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.