Anbefalte innlegg

Er litt uenig med meg selv om dagen....Har en A6 avant(svart)som jeg er SÅ i tvil om jeg skal kjøpe RS6 frontfanger til........

Hva synes dere? Er det finest med orginal "clean" stil på a6n eller er det finere med en Rs6 fanger i fronten?

Se forøvrig linken til bilen nederst om det hjelper dere til en mening..

Har faktisk begynt lure på om jeg forsatt skal kjøre ren orginal front......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha holdt den cleen og org.

Synst bilen din er perfekt som den er.

Kunne ha byttet til grill uten audi emblem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var egentlig litt vanskelig etter min mening men....

Jeg ville vel kanskje satt på en rs6 fanger men er jaggu usikker...

men det var en meget pen bil hvertfall

vanskelig avgjørelse etter min mening men...smaken er som baken og det kommer vel inn her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil ja! Behold ringene og vær stolt av hva du kjører!

Synes org. fangeren er veldig fin på bilen din ja, Hva med kanskje bytte ut grillen og "nettinga" i fangeren til RS6 grill og netting? Kunne det vært noe?

RS6 fangern er også ganske pen, gir ett litt "sintere" intrykk av bilen.

Slenger med ett bilde av RS6 jeg..

RS6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fin A6 du har!

Synest den orginale fronten er veldig pen eg, men trur det hadde vært tøft med RS6 fanger....

Og kanskje Allroad frontlykter? :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant som dere sier,RS6 front er utrolig morsk og rå...men den ser mer gjennomført stilren ut med orginalfronten..Audiringene tror jeg vil beholde gitt..Men Allroadlykter høres intressant ut-har sett en annen A6 med det her i klubben,og det var utrolig fett!

Får vente å se etter Våler treffet og se litt på de andre A6 her i klubben før jeg bestemmer meg! Lyktlister er iallefall uaktuelt da jeg ikke synes det passer i det hele tatt på A6..

Takk for innleggene forresten!! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sett på grill uten ringer. Det er fryktelig stygt og ser bare ut som det er et stort hull foran på bilen. Minnes med gru alle S4'ene som gikk med Kamei-grill for noen år siden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var avgjørelsen tatt!! Det ligger en Dietrich RS6 fanger på mitt postkontor innen få dager! Noen som vet hvordan disse er i passform osv???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.