#1 Skrevet Januar 18, 2013 Noen som kan hjelpe litt med info:) har lyst å kjøpe rett når eg først gjør det. Eg hadde sett for meg ett høyde og trykkjusterbart rustfritt H&R Twin-tube V2, men så stusser eg litt for eg ser det er kun noen få 100lapper mellom det og H&R Mono-tube "ikke rustfritt" og uten trykkjustering alikevel virker det som de fleste kjøper Mono-tube noen som kan forklare litt ang dette. logisk sett burde alle handlet H&R Twin-tube da dette virker mye bedre på papiret sånn eg ser det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2013 Litt info: H&R Twin Tube Versjon 1 Gasstrykks dampere uten trykkjustering – justert for god komfort og forbedrede kjøreegenskaper. I kombinasjon med spesialkonstruerte fjærer gir deg bedre stabilitet og økt ytelse. Høydejusterbart coiloverkit justeres individuelt i henhold til bil, hjul og formål innenfor oppgitte verdier i TüV-dokumentasjonen.- Twin-Tube dempere, gasstrykk. - Rustfritt. - Spesialkonstruerte coilover og race fjærer, ekstremt solid fjærstål. - Robuste trapesformede gjenger for høydejustering. - Varig korrosjonsbeskyttelse. - Nøkler for høydejustering er inkludert. - Noen modeller har mulighet for trykkjustering. - TüV-godkjent H&R Twin Tube Versjon 2 (Just.) Twin Tube Versjon 2 har alle funksjonene Versjon 1 har, i tillegg til trykkjustering med et effektiv justeringsområde. Det er utviklet i samarbeid med Formula 1 leverandør og støtdemperspesialisten KONI.- Twin-Tube dempere, gasstrykk. - Rustfritt. - Spesialkonstruerte coilover og race fjærer, ekstremt solid fjærstål. - Robuste trapesformede gjenger for høydejustering. - Varig korrosjonsbeskyttelse. - Nøkler for høydejustering er inkludert. - Noen modeller har mulighet for trykkjustering. - TüV-godkjent H&R Mono Tube Coilover - Mono-Tube dempere, gasstrykk med presis respons. - Opp-Ned teknologi, stivere ved sammenpressing. - Spesialkonstruerte coilover og race fjærer, fjærstål med høy spenning. - Robuste trapesformede gjenger for høydejustering. - Varig korrosjonsbeskyttelse, 3 lags behandling på sinkbase. - Aluminium høydejsutere bak, hard anodisert (for bilmodeller med separat demper og fjærsystem). - Nøkler for høydejustering er inkludert. - TüV-godkjent Monotube er som oftes Bilstein dempere. Som go kunde du er her så får du alltid den beste service hos meg vet du, bare ta kontakt for et godt tilbud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2013 Monotube er overlegen mtp egenskaper mot twintube. Dette går på bl.a bøyestivhet av fjærbeinet samt areal på stempel inne i demperen, slik at demperkarakteristikken vil være mer lik over lang tids bruk enn med twintube. Har H&R monotube på min Fabia RS, og har ikke fått rust å fjærbeina etter ca 80000km i ur og skur. Dersom det er til 1er Golfen og du tenker på å få den brukt på bane, så har H&R masse snacks! Bare husk at dieselen er noe tyngre enn bensin, og at du evt kompenserer med stivere fjærer. (dersom TUV ikke er noe nødvendighet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2013 Det er til 6er golfen min. kunne tenkt meg trykkjusterbart for å ungå subbing som eg har med Kw settet. muligt Mono-tube settet er stivere en Kw v1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2013 Jeg kjører Monotube både på Caddyen og Beetle'n, veldig fornøyd. Om du skal ha et sett som funker bra og hardhetsjustering lett tilgjengelig så har du jo Spax RSX. Fordelen der er jo at justeringene sitter nede på demperne bak, noe som gir lett tilgang. Har det på banebilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2013 PM mottatt men får ikke svart da du har for mange lagrede meldinger. Send meg en mail på info@koolart.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...