#1 Skrevet Januar 18, 2013 noen som har peil eller kunnskap jeg har ny i eske nøkkel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2013 Du må nok ha vagcom da. Evt en tur til møller-forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2013 vagcom har jeg. hadde det bare vært så enkelt så. men møller tok bare 480.- for jobben så de fikk oppdraget. jeg har ikke en direkte nøkkel i denne bilen mer som en brikke eler løs startknapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2013 Det kom jo som en overaskelse nei. Møller klarte ikke kode nøkkelen. Så da trenger jeg fortsatt hjelp til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2013 Hmm. Jeg venter en ny kabel som vistnok skal kunne hente ut kode slik at en da kan bruke den for login i vagcom og da kode nøkkelen. Gjenstår og se om det funker da.. skal teste på en 07 octavia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2013 Hei, jeg kan også kode den tror jeg med VCDS men jeg bur i Oslo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2013 Du bor vel helt sikkert ikke nær meg regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2013 Det kom jo som en overaskelse nei. Møller klarte ikke kode nøkkelen. Så da trenger jeg fortsatt hjelp til dette. det burde de greie, hvordan skal de eller få erstattet en nøkkel ? ellers kan du jo bare handle deg em "modul" til 20$ og slå av startsperra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2013 Hei, jeg kan også kode den tror jeg med VCDS men jeg bur i Oslo... Har vcds sjøl . Man må ha en sak som leser ut koden på startspærra. Ellers hadde jeg fiksa det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2013 det burde de greie, hvordan skal de eller få erstattet en nøkkel ? ellers kan du jo bare handle deg em "modul" til 20$ og slå av startsperra. Nøkkelen er ikke kjøpt hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 20, 2013 Er nøkkelen ubrukt? Ja det stemmer... man trenger VAG TACHO tror jeg.. jeg har selv VAG tacho 2,5 da kan jeg leser ut kode av biler til 2004 produksjonsmodell.. men hvis du trenger hjelp, så vennen min kan låne meg VAG tacho 3,1, eller commander og da kan vi leser ut code 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 20, 2013 Er nøkkelen ubrukt?Ja det stemmer... man trenger VAG TACHO tror jeg.. jeg har selv VAG tacho 2,5 da kan jeg leser ut kode av biler til 2004 produksjonsmodell.. men hvis du trenger hjelp, så vennen min kan låne meg VAG tacho 3,1, eller commander og da kan vi leser ut code Nøkkel er Ubrukt ja . Det hadde vert knall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2013 Trenger fortsatt hjelp. Nu har jeg og en orginal brukt nøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...