Anbefalte innlegg

Har felger som jeg tenkte jeg skulle vokse. Har kjøpt Swissvax Opaque. Står inne i 20 grader :P

Er det bare tut og kjør eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort sett, ja. Bør være så rene som mulig. Bruk gjerne SV Cleaner Fluid eller lignende om du har. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort sett, ja. Bør være så rene som mulig. Bruk gjerne SV Cleaner Fluid eller lignende om du har. :)

 

Gå heller for Swissvax Pre-Cleaner Opaque, så er du 100% sikker på at Cleaner Fluid ikke skader den matte finishen(regner med du har det ettersom at du skal bruke opaque).

 

Du må iallefall ikke bruke Cleaner Fluid Pro, medium eller strong, da disse vil gjøre matt finish blank siden de inneholder litt slipemidler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå heller for Swissvax Pre-Cleaner Opaque, så er du 100% sikker på at Cleaner Fluid ikke skader den matte finishen(regner med du har det ettersom at du skal bruke opaque).

 

Du må iallefall ikke bruke Cleaner Fluid Pro, medium eller strong, da disse vil gjøre matt finish blank siden de inneholder litt slipemidler ;)

 

Har bare kjøpt selve voksen. Så da får jeg klare meg med den.Skal gjøre dette i morgen nemlig ;)

Men takk for tipset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det også er lurt at felgene har samme temperatur som rommet, altså at du ikke bare drar inn en etter en fra garasjen for å vokse med en gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok dem inn i går;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.