Volkswagen Passat 1.9 TDI 1996, 190 000 km, kr 10 000.-

Anbefalte innlegg

Litt problemer med automatgiren. Den girer ikke slik den skal og når den skal.

Frir ikke ut alltid. Er litt periodisk dette. Girkassen blei bytta ved 140 000 km, fabrikk ny girkasse. Så den har bare rulla 50 000. Bytta olje på den, da blei den bedre. Kunne nok bytta filter og olje igjen og rensa ventilhuset. Mulig de er nok. Vanskelig å si.

 

Har brukt den frem og tilbake til jobb hovedsaklig og litt langkjøring her og der. Den brukte 0,55 liter på mila sist jeg var over fjellet på tur. Motoren starter og går som den skal. Turboen lader rundt 1 bar på maks. Bilen er forresten veldig god på glatten/snø/is.

 

Gode dekk, 2 nye pigg dekk og 2 nye sommerdekk. Nye bremser framme. Nye hjullager, er vel bare v/b som ikke er bytta til nå. Nye hovedlykter framme også, de kosta 1000 kr pr stykk. Monterte inn rele slik at det er batteri spenning rett på lyktene. Er også noen ekstra lys på den. Så er gode lys på den.

 

Neste eu kontroll er i mai 2014. Motorkoden er 1Z. Girkassen har kode DKZ.

 

Har inkludert årsavgiften i kjøpesummen da jeg er ansvarlig for den.

 

Kan selge bilen i deler også om jeg får samla nok bestillinger til dette.

Hovedlykter 2000

Vinterdekk 2000, 2 helt nye og 2 med godt mønster.

Sommerdekk 2000, 2 nye og 2 med godt mønster og pigger.

Motor 1500, er bytta dyser som er overhalt og justert. Bare de kosta noen tusen.

Vrakpanten er nå 2500.-

Årsavgiften på 3425 slipper en om bilen blir levert på godkjent mottak før 20 mars.

Summerer en dette kommer jeg til 13 425.- kr.

Er mye bil igjen her, mye nytt. Om noen vil ha den til dele bil eller om de vil reparere den, kan en komme godt ut av det.

 

Bud eller bytte i annen dieselbil kan vurderes. Kun diesel.

 

Svarer på e-post og sms, men kun på norsk og fra norske nr.

Svarer ikke på telefonen, mandag til fredag pga jobb,fra kl 22:00 til kl 16:00.

Lørdag og søndag er de bare å ringe :)

Utstyr

 

Hengerfeste

Lettmet. felg sommer

Lettmet. felg vinter

Sommerhjul

Takrails

Vinterhjul

Oppvarmede seter

Sentrallås

Servostyring

ABS-bremser

Airbag foran

Alarm

Startsperre

 

Finn kode 39333124

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.