17" felger i vognkort Golf 3?

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om det er noen som vet om det er mulig å få godkjent 17" felger i vognkortet på en golf 3?

skal godkjenne senkesett til våren så tenkte likegodt at jeg kunne godkjenne med felger å.

noen som vet?

 

MVH Tom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selger hvertfall felger med TUV så det skal det ikke være noe problem med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, lurte på om det er noen som vet om det er mulig å få godkjent 17" felger i vognkortet på en golf 3?

skal godkjenne senkesett til våren så tenkte likegodt at jeg kunne godkjenne med felger å.

noen som vet?

 

MVH Tom!

 

Det er fullt mulig. Så lenge størrelse på dekk og ET på felg er innefor 5% så skal det gå bra. Går ikke med forskjellige størrelser fremme og bak.

 

Godkjente på min sså vet det går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er godkjent med 17" og 205/40 dekk i vognkort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jess da veit jeg det. da blir den godkjent med 17" jeg har fått tak i må bare ha ny gummi på to av hjula! sitter 205/40 på, men to av de er slitt i innerkant.

Takker for svar!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET skal ikke være innenfor 5% fra original, men 15mm forskjell inn/ut fra original sporvidde er lovlig, med andre ord 7,5mm forskjell på hver side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ET38 og 7,5 brede så er vel innenfor? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET38 eller ET43 som er originalt, sistnevnte på GTi/VR6, så det er faktisk helt innenfor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET skal ikke være innenfor 5% fra original, men 15mm forskjell inn/ut fra original sporvidde er lovlig, med andre ord 7,5mm forskjell på hver side.

 

 

Beklager, mente 5% i rulleomkrets.. blander de talla hele tiden. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.