Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tenkt å kjøpe meg en A6 Quattro Avant og i den forbindelse så lurte jeg på hvordan man kan "se" at det er antispinn eller antisladd på den?

Skal det være en bryter innvendig eller er det bare noen som har det?

 

Er det noen utstyrskode som sier at den har det.

 

På forhånd takk til dem som kan svare på dette.

 

Mvh

Elling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror du vil alltid finne en bryter innvending for å kople den ut midlertidig, da det i enkelte situasjoner lønner seg å ha den koplet ut... har ihvertfall aldri kjørt en bil med antispinn/esp uten bryter for å kople den ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har tenkt å kjøpe meg en A6 Quattro Avant og i den forbindelse så lurte jeg på hvordan man kan "se" at det er antispinn eller antisladd på den?

Skal det være en bryter innvendig eller er det bare noen som har det?

 

Er det noen utstyrskode som sier at den har det.

 

På forhånd takk til dem som kan svare på dette.

 

Mvh

Elling

Hva slags årsmodell er det? C4'en regner jeg med har ASR, siden B5'en hadde det. Vanlig antispinn som fungerer med ABS-sensorene, og ingen mulighet for å koble ut. Derimot om bilen er såppas ny at den har ESP, så har du en ESP-knapp i dashbordet for å koble ut både antispinn og sladd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rundt 99 mod jeg tenker på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du Quattro IV med ASR iaffal (antispinn).

Usikker på om denne har ESP (stabilitetsprogram), men isåfall regner jeg med det er knapp i disse også, slik som i A4'en. Noen andre kan sikkert svare på akkurat det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært å sett på flere biler rundomkring og på noen så står det at dem har antispinn eller/og antisladd men noen av dem har ikke noen knapp på dashbordet

 

Elling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.