#1 Skrevet Januar 20, 2013 Dene ene pære har gått, og har finni ut at det er D2S som står i. Men hvor finner jeg hvor mange K pæra er på? Skal kjøpe samme som jeg har igjen, så den må være lik som andre siden. Det som står på pæra er: XENONKUNGEN, D2S, 35W, 09 DEC, 065 U DOT, også E13. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2013 Ville ha tatt å hørt med de som har solgt pæren(e): Xenonkungen. Utenom det, så burde du skifte begge pærene mens du er i gang, hvis ikke vil du mest sannsynlig få fargeforskjell på den nye og den gamle. Jeg ville ikke ha skiftet kun på én side, ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2013 Er vell 4300k som er normalt? Monterte for en liten stund siden biltema d2s med 4300k, men disse var det overraskende mye blått lys i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2013 Ja jeg har vurdert å bytte begge når jeg først er i gang... Er jo pokker så trangt å komme til å få bytta de, så det er en tålmodighetsprøve..... Men fort for at det blir en fargeforskjell ved bytte av den ene i tilfelle. Noen som vet om D2S Philips X-treme Vision er mye bedre enn de de til Xenonkungen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...