Anbefalte innlegg

Har en skiguard 200-S bagasjeboks som jeg ønsker og selge da jeg ikke har bruk for den etter jeg fikk stasjonsvogn.

 

http://www.skiguard.no/index.php?pageID=42&openLevel=19

 

Størrelse: 152 x 92 x 34 (utvendig mål)

147 x 88 x 32 (innvendig mål)

Volum: Ca. 375 liter

Vekt: Ca. 18 kg

Materiale: Glassfiberarmert polyester

 

Dette er kort bagasjeboks som passer fint på a3, golf og den type biler. Har selv brukt den på den blå 3dørs a3'en jeg hadde tidligere.

 

Passer på de fleste takstativ!

 

Selv om den er liten så rommer den faktisk mye!

 

Denne boksen er noen år gammel (vet ikke helt når den er fra faktisk) står i kjelleren hos stefar, jeg overtok den av han og han har brukt den tidligere. Den fremstår som meget pen vil jeg si, er minimalt med riper og den er pent behandlet. Alltid oppbevart innendørs annet enn de gangene den er brukt. Holder i maaange år til uten problemer!

 

Låsbar og nøkler følger med selvfølgelig.

 

ImageUploadedByTapatalk1358712777.401684.jpg

 

ImageUploadedByTapatalk1358712799.918714.jpg

 

ImageUploadedByTapatalk1358712809.418421.jpg

 

ImageUploadedByTapatalk1358712819.485653.jpg

 

Prisantydning: 2000,-

 

Flere bilder kan skaffes hvis noen er intr. Kan også beskues i Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er lengden på den? Blir vell litt fort kort til en C4 avant sikkert..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan få målt lengden i ettermiddag. Det er nok ikke så lang da den lå oppå taket på 3dørs a3'en, da gikk den fra bakluke til frontrute, stakk vel såvidt over frontruta.

 

Passer nok fint på taket, men kan jo hende den blir seende kort ut. Brodern hadde en lik boks på en Volvo 850, og det funket jo fint. Ser ikke kjempepent ut, men jeg synes ikke takboks ser pent ut uansett da. Det er praktisk bare:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit du lengda på denna her? Regner med den passer en Golf 4. Men lengda er mest for å se om jeg får med skia mine ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen skiboks, så spør hvor lange ski du har :P Skal få målt lengden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei! Takk :) Bomma med en 20 cm på lengda der, så må nok stå over. Men takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump bump. Ingen som trenger bagasjeboks før påsketuren til fjellet? Kom med bud!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.