#1 Skrevet Januar 20, 2013 Hei Trondheimsfolk! Lurer på om noen har erfaringer ved firma "Cylmo AS" Eller om noen har lyst til å dele litt informasjon med en student Skal få toppen planet osv osv.... så er spørsmålet; Hvor burde jeg gjøre dette, hvem snakker jeg med osv ? Tar imot all hjelp med takk Kan nevne at jeg har god erfaring med "M-tech" (de sveiser alu). Mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2013 Cylmo er meget seriøs og megety flink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2013 Cylmo er meget seriøs og megety flink. høres bra ut dere vet ikke om flere firma som holder på med dette i by'n ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2013 Du har også Autotrim (Tore Topplokk), men der har jeg hørt mye rart. Noen er meget fornøyd, mens andre er langt i fra fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2013 Cylmo er klart anbefalt. Fikk de til Plane en topp der som ble bra til en overkommelig pris. Har du fått fikset toppen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2013 Takk for svar Paul, Adrian og Vidar Jeg sendte den inn til Cylmo, så vi får vente å se blir snart bil igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...