#1 Skrevet Mai 8, 2005 Noen steder her i mjøsområdet som legger på solfilm rimelig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2005 Vet ikke helt hva du legger i rimelig, men det er bare å kontakte disse for å få et tilbud til din bil: http://www.city-bilpleie.no (Hamar) http://www.solfilm-spesialisten.no (Kai Leonardsen, hedmark@solfilm-spesialisten.no, tlf 41 14 42 20) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2005 Eller ABM på Gjøvik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2005 Eller ABM på Gjøvik! ART-Racing på Gjøvik legger også på solfilm. Hørte på min Audi A4 og han skulle ha ca 3000,- hvis jeg demonterte rutene selv. Dette var kun siderutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2005 ART-Racing på Gjøvik legger også på solfilm. Hørte på min Audi A4 og han skulle ha ca 3000,- hvis jeg demonterte rutene selv. Dette var kun siderutene. Den A4'n du hadde, har fått på solfilm på alle siderutene nå, var vel 2000,- han betalte for det tror jeg! ble sinnsykt bra og se til ja..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2005 Jeg betalte 5000,- , syv ruter, uten å demontere noe. Fikk da med 7års garanti! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2005 holms bilpleie på lillehammer legger nå på solfilm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2005 holms bilpleie på lillehammer legger nå på solfilm Har vært innom der, men vil sjekke litt rundt da jeg ikke fikk det noe billigere selv om jeg ville ta ut rutene for dem. Skal alikevel ut med rutene, så da tenkte jeg at det kunne være en mulighet til å spare noen kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2005 jeg betalte 4000 for 7 ruter på min golf 5dørs.. på city bilpleie på Hamar. Leverte rutene løst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2005 har kontakt med filmspesialisten, gi meg spes på bilen din og antal vinduer så kan jeg gi deg pris fra dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2005 Prøv Nyprofil (Euroskilt(Carma)) på Hamar. De har montert noe 3M film, vet jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2005 holms bilpleie på lillehammer legger nå på solfilm Dem må da være dyre? skulle ha 5000,- for siderutene og bakruta på civic`n.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2005 ABM på hamar? image? vet ikke pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2005 Jeg skal sote alle rutene mine hos ArtRacing i Gjøvik på torsdag.. Det skal de ha 5000 for.. Du sparer 250 pr dør hvis du tar dem ut selv da.. Kan sikkert gi en tilbakemelding på hvordan det blir.. Får vel bilen igjen etter jobb på torsdag Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2005 Hvorfor ikke stikke på image på hamar å kjøpe kvalitetsfilm og gjøre det selv? Eller så kan jeg hjelpe til evt gjøre det om noen er intr.. Gratis sådan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 1, 2005 Hvorfor ikke stikke på image på hamar å kjøpe kvalitetsfilm og gjøre det selv? Eller så kan jeg hjelpe til evt gjøre det om noen er intr.. Gratis sådan! selger de billig film? meg lyst på bra film,men dyrt og få noen "proffe" til og gjøre det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 1, 2005 Jeg betalte 4300,- for 6 ruter på Caravellen hos City Bilpleie Hamar. Og jeg leverte bare bilen der... Ikke nødvendig å ta ut rutene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 7, 2005 har kontakt med filmspesialisten, gi meg spes på bilen din og antal vinduer så kan jeg gi deg pris fra dem Pris på en golf 4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 9, 2005 Pris på en golf 4? kan vi ikke ta det da du kommer over en tur da? min meg på det så ringer jeg han med en gang da? men trur prisen ligger rundt 5-7 tusen kommer and på hvor mange vinduer, men kan ringe han da du er hos meg så kan vi få nøyaktig pris da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 10, 2005 kan vi ikke ta det da du kommer over en tur da? min meg på det så ringer jeg han med en gang da? men trur prisen ligger rundt 5-7 tusen kommer and på hvor mange vinduer, men kan ringe han da du er hos meg så kan vi få nøyaktig pris da var ikke det litt dyrt a? er 4000 på hamar for min og 3000 på gjøvik.. hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 10, 2005 var ikke det litt dyrt a? er 4000 på hamar for min og 3000 på gjøvik.. hmm.. så ringer vi når du kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...