Anbefalte innlegg

Heisann Vacn-folk.

 

Det er vel mange der ute som kaster brukte deler?

Ledd og forstillingsdeler?

Dempere ?

ATV eller andre litt mindre hjul?

Tannstang ?

Motorsykkel bremser ?

fjærbein?

råmateriale ?

 

Jeg er i gang med et skoleprosjekt (høgskole ingeniør) der vi skal lage en olabil.

Olabilen trenger en hel del deler og budsjettet vårt er ikke noe å skryte av : gråter :

 

Derfor tenkte jeg at dere i Vacn kanskje ville sponse litt med godt brukte/dårlige deler jeg og gruppen min kunne hatt nytte av ;)

 

Om dere har deler dere skal selge som kan passe til en olabil er det også velkommen i tråden min, da vi sikkert kan skrape sammen noe for gode deler av interesse.

 

Alle forslag er velkomne :)

 

Jeg har mulighet til å hente deler i nærheten av Trondheim og Akershus(helg/ferie) : vinke :

 

mvh Martin /og gruppa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kjørbare Renault Megane som skal hugges og jeg skal ikke ha noe annet fra den enn vrakpanten så om det er noe på den som kan brukes så er det bare å si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kjørbare Renault Megane som skal hugges og jeg skal ikke ha noe annet fra den enn vrakpanten så om det er noe på den som kan brukes så er det bare å si ifra.

Det er veldig godt mulig noe kan brukes der Trond-Vegard!, men jeg kan nok ikke se på det før jeg kommer meg hjemom en tur. Blir en liten ferie i Februar (eller når jeg får bilen til å gå igjen kan jeg ta en helgetur) :)

 

 

 

denna karen her kan vise deg korleis olabiler skal bygges.:)

sorry, eg bare må bare dele denne linken når eg hører olabil)

 

skulle det være en link her ? er jeg blind ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi bestemt løsning på hjuloppheng osv.

fjærbein lages og sveises på skolen.

 

men trenger:

Atv hjul

Motorsykkel hjul

Endeledd /eller andre ledd forslag.

Demping

Fjører / forslag

Bremser fra motorsykkel o.l. (mulig også sykkel :P )

 

kom gjerne med innspill her

mvh Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.