#1 Skrevet Januar 21, 2013 Kjøper vinterdekk i dim ovenfor. Eventuellt en billig felgpakke med vinterdekk til min S6, C4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2013 Hei.Jeg skal selge dekk på felg i den dimm.se finn annonse kode 39261850 Mvh Kjetil:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2013 Trenger egentlig ikke felger. Får nye dekk for 850,- pr stk hos dekkonline. Hvis noen selger billigere brukte er det av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2013 Hvis du tør å kjøre rundt på 225/40-18 vinterdekk til 850kr pr stk i det området du bor så vil jeg si du er rimelig dumdristig Hjelper ikke med quattro når du skal bremse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2013 Hvis du tør å kjøre rundt på 225/40-18 vinterdekk til 850kr pr stk i det området du bor så vil jeg si du er rimelig dumdristig Hjelper ikke med quattro når du skal bremse... Bruker ikke bilen om vinteren. Dekkene er bare for å Eu godkjenne. Må romme større bremser også vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2013 Ingen flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2013 jeg har noen 235/40r18 dekk pirelli Sottozero S2* du kan få billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2013 Noen som skal bytte ut noen brukbare dekk før vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...