BBS CH 18x8.5 et35... Beholdes inntil videre

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste? Litt usikker på hvordan det blir med plass foran til disse felgene på min A4 B5 1.9TDI quattro, så om noen har BBS CH liggende med høyere innpress, eventuelt 8" bredde og er interessert i mine felger vil jeg gjerne bytte.

 

Felgene har noen bruksriper, men er lite kantkjørte. Kun en felg med litt skraper så vidt jeg husker. Den ene felgen er ny i eske. De står uten dekk foreløpig, men kan bytte i felger både med/uten dekk.

 

Andreas

 

20120924_151119.jpg

 

20120924_151132.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke interessert i rent salg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke med mindre jeg får en veldig god pris for de. Kan også ta Kleemann TS-7 i innbytte. 18x8.5 et55

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å blande meg så mye men hvorfor skal du ha så høyt innpress? Orginalt er 45 og da stikker det godt innom skjermene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginalt innpress er 45 ja, men da er felgene 6.5" brede og 15" med 195 dekk. Har nå på 17" med et35 og da subber det foran i humpler. Grunnen til at jeg ser etter felger med så høyt innpress er at det ikke er noe mellom 35 og 50 på disse felgene, så det må eventuelt spaces litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt til salgs ? eventuelt pris ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde 8x18 med 225/40 dekk på min b5 som var senket 60/40 (h&r) og det passet veldig bra, subbet ikkje ved full bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for offtopic, men jeg hadde 9x19 et35 på b5 og var senka ca 100mm forran. Da var skjermene lett valset, så vil tro disse felgene smetter fint under orginale skjermer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill. Har nå handlet dekk til de, så får jeg bare se hvordan det går :)

 

De blir derfor beholdt til jeg eventuelt skulle finne ut at det ikke går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.