Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd eller har noe info på hva som går på A1? Finner lite på nett..: klø :

 

Har ikke fått tatt av en felg på bilen min enda, men det skal visst være 7,5x18" ET39,5. De felgene jeg har sett på er 9x18" ET35. Bak ser det ut som det er god plass, men forran tror jeg det kan bli litt trangt. Jeg skal ut å måle klaringa, men hadde vært interesant å høre om noen andre har erfaringer :)

 

Takk på forhånd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du her i området før du bestiller felger så har jeg to 9x18et35 du kan prøve hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett noen bilder av en a1 med 8.75x18 et20 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du her i området før du bestiller felger så har jeg to 9x18et35 du kan prøve hvertfall

Som er i 5x100? :)

 

har sett noen bilder av en a1 med 8.75x18 et20 :)

Ja den har jeg også sett, og det er omtrent det eneste også! La ut en film av den i tråden om bilen min.. Det ser ut til at det går greit, ligger bra i hjulbuene hvertfall :) 9x18" ET35 blir liggende ganske mye lengere inn enn de, så er redd for at det butter innover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som er i 5x100? :)

Har A1 5x100 altså? nei da ble det verre :P de jeg har er 5x112

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakset fra tråden min. Kanskje det kan være til hjelp for andre :)

 

Har vært ute å målt litt i hjulbuer og felger i kveld, og til min store overaskelse så er det faktisk veldig god plass bak!

 

Utgangspunktet er felgene på bilen, som er 7,5x18" ET39,5. Alle mål er ca. mål.

 

Forran:

 

Innover til demper = 1,5cm

Utover til kanten på hjulbuen = 2cm

 

Bak:

 

Innover til demper = 3,5cm

Utover til kanten på hjulbuen = 3cm

 

Det betyr at 8,5 og 9,5x18" ET35 går på uten problemer :D

 

Forran-1.jpg

 

Bak-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.