#1 Skrevet Januar 22, 2013 Glødelampen begynner å blinke og engine fault står i displayet, hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2013 Hvor kaldt er det hos deg? Stor mulighet for at det er glødepluggene som er utslitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2013 Er nok det ja. Systemet aksepterer en viss variasjon i motstand, når glødepluggene blir dårlige endres motstand og vil til slutt gi feil. De virker nok enda, men effekten er nok degradert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2013 Kan med letthet leses ut med en OBD2 leser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2013 Temperaturer fra pluss 2 til minus 15. Skjer alltid når bilen er varm, aldri ved oppstart. Skjedde 4 ganger rett før jul og skjedde igjen i går. Forhandler leser ut feilkoder i dag ifbm noe garantiarbeid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2013 Du må leser feil code. Mål ampere på gløde pluger,hvor mange strøm de treker i A. Sjekk bremse lys briter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2013 Ligger ingen feilkode på dette, og lyset kommer bare av og til, og kan forsvinne igjen like raskt.. Skal få tatt meg en økt å måle litt.. Mener det lå en kvitering på byttet glødeplugger iløpet av 2011, hvor ofte skal disse byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2013 Kan også være bremselysbryter slik det var hos meg, var sporadisk feil på denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2013 Hei. Har akkuratt det samme problemet med min 2005mod Touran. Og nå får jeg ikke start på den lenger i det hele tatt. Har du funnet ut hva som er problemet med din? Jo Are Glærum: Kan du forklare litt mer om bremselysbryteren? MVh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2013 Nå vet ikke jeg om dette gjelder så nye biler også, men på min '99 A6 er glødelampen også "Check engine"-lampe. Når den blinker på min under kjøring, så betyr det at det er en potensielt farlig feilkode. Har ingenting med gløding å gjøre, whatsoever. Men det kan som sagt være annerledes på nyere biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...