#1 Skrevet Januar 22, 2013 Noen som vet hvor man kan få tak i sideskjørt og leppe til passat 3bg? Legger ved et bilde som viser hvordan sideskjørt og leppe jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2013 Leppa får du vell på alle nettbutikker.. sideskjørt klarer jeg ikke å se:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2013 Leppa får du vell på alle nettbutikker.. sideskjørt klarer jeg ikke å se:( Ja leppa har jeg sett flere steder:) Ser du sideskjørtet om du trykker på bildet a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2013 Tror sideskjørtene er votex eller rieger. Mest sansynelig votex. Veldig vanskelig å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2013 Front leppa er rieger ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2013 Front leppa er rieger ;-) Jepp, sideskjørtet var votex! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...