Rs2 sportsratt med fungerende slepering!

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe ett Rs2 ratt, av den tre "eikede" utførelsen, da mitt "bussratt" ikke akkurat ser spesielt flott ut inni bilen..

Med airbag (kan ta uten og, om baggen fra C4 S6 passer?)

Viktig at slepering er i orden og at det ikke er slitt i filler..

 

pm meg eller sms/ring 91836960

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får i et uten slepering så er det en på forumet her som har reparert en ødelagt slepering på et RS2-ratt. Fant ikke tråden nå, men det går sikkert an å søke opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Adrian, jepp, så den tråden mens jeg søkte etter ratt, så, joda, alt av interesse naturligvis, bare detikke er hull i det lar det seg vel "lakke" opp av poleringskongens produkter og mener jeg :)

Takker for "bump" btw :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et ratt jeg kan vurdere selge om jeg får ditt utslitt i retur .. Slepering kan muligens følge med .. rattet jeg har er strøkent ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattet jeg ønsker er av sportsratttypen Vidar? (treeiket) Siden jeg har "bussratt"?

erdet treeiket sportsratt du har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sportsratt ja .. men tenkte kansje du hadde et sportsratt da siden du hadde bag og lurte på fikse et ratt med no spray .. ha ikke gidda kasta vekk tid og penger på et bussratt vertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger forsåvidt fortsatt ratt ja..

Har evt ett fint S6 C4 sportsratt for salg/bytte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.