#1 Skrevet Januar 22, 2013 Akslingen ville ikke stå i riktig posisjon når jeg skulle sette på hjullagerhuset igjen etter bytting av foringer. Så måtte av med Drivakslingen venstre bak fra diffen for å se hva som skapte problemet, og det viste seg at 2 av kulene ikke var på plass, har fått ut alle kuler nå, men får ikke til å sette det sammen igjen, noen som vet om det er mulig å sette sammen denne drivknuten eller om jeg må kjøpe ny?.. Mvh. Eirik R. Bjørgum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2013 Vet ikke om det er forskjell fra knute til knute, men jeg har nå satt sammen en demontert knute bak på en a4 b5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2013 Ytre knute er ikke noe problem, men den indre er det skråspor i som gjør det hele så mye artigere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2013 Det var indre jeg satt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...