#1 Skrevet Januar 22, 2013 Jeg har Razz 17" felger på vinterhjula, og mangler nå faktisk to senterdeksel. Møller i Horten og i Tønsberg kunne ikke hjelpe med å få tak i disse da de ikke lenger førte Razz-felger. Ikke noe ligger på lager sentralt, i allefall gjorde det ikke det i fjor høst/ tidlig vinter og da gjør det vel neppe det nå heller. Noen som har eller vet hvor man kan få tak i slike? Det virker som en dårlig patent dette.. tidligere eier mistet en, og nå har jeg også mistet en. Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2013 Razze heter de vel disse felgene strengt tatt. Ingen som vet noe om dette altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2013 Har mistet enda ett nå! Mangler dermed 3 slike senterdeksel. Hadde vært fint å fått tak i et helt sett egentlig. Betaler godt dersom noen kan skaffe det jeg trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2013 Har du noe delenummer på disse dekslene? Eller et bilde av hvordan de ser ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2013 når limet løsner og metallskiven detter av ser det ikke akkurat nydelig ut lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2013 Disse har jeg ikke liggende... desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2013 Disse har jeg ikke liggende... desverre.. Takk for at du sjekket. Jeg ser jo muligheten for at noen kan ha de på et VW/Audi dele-/restlager, så jeg får ta ringerunden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2014 jeg mangler fortsatt flere slike senterdeksel - nå 3 stk! Legger ved et bilde av bilen, nå med ny skiboks for øvrig , som viser to hjul uten disse dekslene. Skulle gjerne hatt tryllet frem noen fra et lager et sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...