Anbefalte innlegg

Jeg har Razz 17" felger på vinterhjula, og mangler nå faktisk to senterdeksel. Møller i Horten og i Tønsberg kunne ikke hjelpe med å få tak i disse da de ikke lenger førte Razz-felger. Ikke noe ligger på lager sentralt, i allefall gjorde det ikke det i fjor høst/ tidlig vinter og da gjør det vel neppe det nå heller.

Noen som har eller vet hvor man kan få tak i slike? Det virker som en dårlig patent dette.. tidligere eier mistet en, og nå har jeg også mistet en.

Ronny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Razze heter de vel disse felgene strengt tatt. Ingen som vet noe om dette altså? : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mistet enda ett nå!: smil : Mangler dermed 3 slike senterdeksel. Hadde vært fint å fått tak i et helt sett egentlig. Betaler godt dersom noen kan skaffe det jeg trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe delenummer på disse dekslene? Eller et bilde av hvordan de ser ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når limet løsner og metallskiven detter av ser det ikke akkurat nydelig ut lenger.

20130427_101810.jpg

20130427_101803.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse har jeg ikke liggende... desverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse har jeg ikke liggende... desverre..

Takk for at du sjekket. Jeg ser jo muligheten for at noen kan ha de på et VW/Audi dele-/restlager, så jeg får ta ringerunden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg mangler fortsatt flere slike senterdeksel - nå 3 stk!

Legger ved et bilde av bilen, nå med ny skiboks for øvrig :), som viser to hjul uten disse dekslene. Skulle gjerne hatt tryllet frem noen fra et lager et sted..

IMG_2165.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.