#1 Skrevet Januar 22, 2013 Hei! Skal gå til innkjøp av mye olje nå hvilken olje bør jeg gå for? Bilen har gått på castrol 5-40! Skal jeg fortsette med det eller bør jeg bytte? Blir dyr mobile 1 olje da jeg kan få det til innkjøpspris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg har kjørt med Mobil1 i 12 år, må si det har funket veldig bra hittil. Lite tikking og minimalt med avleiringer. Prøvde med Castrol 'ett eller annet', (tilsvarende type), men den likte ikke bilen, for da steg forbruket drastisk. Sikkert bare forbigående, mange som kjører Castrol her inne også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2013 Okay så 5-40 fungerer utmerket på org motor? Har vurdert agip 10-60 men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg kjørte på Mobil1 Super3000 5W50. Har brukt den i 3 år. Byttet olje på mellom 7,5k-10k km. Gikk over til 10W40 av samme type olje nå sist gang, grunnet mangel på 5W50. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2013 Okai! Da går eg for 5-40! Vertfall for denne omgang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...