Anbefalte innlegg

Vuderer noen mer sportslige sommerhjul på Audi'en. Har hatt den ett år nå, en A6 3.2 Q automat S-line '06.

Dagens hjul er noen meget "rolige" 18"-felger med 245-40-18 ContiSportContact 3. Har vært fornøyd med de egentlig, men det er en tung bil og den kunne kanskje vært vel så bra med noe større og bredere.

 

Noen forslag og ikke minst erfaringer til hva som ser fint ut og som vil gi en mer sportslig bil? Jeg mener jeg så noen nevne både 21 og 22" for 4F i en annen tråd, men det jeg syntes jeg hørtes stort ut. Jeg tenker vel mer på 20 uten å ha tenkt så mye på det konkret ennå, eller regnet på rullediameter og profil osv. Jeg tenker at det også er ok å ha igjen endel gummi for komforten sin del, og for å spare slitedeler.

IMG_9350.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 9x20" på min A6 4F tidligere..kledde den størrelsen fint syns jeg:)

 

DSC_0535.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Erik: Det skal du ha for, du lyver ikke når du påstår det passa godt..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vuderer noen mer sportslige sommerhjul på Audi'en. Har hatt den ett år nå, en A6 3.2 Q automat S-line '06.

Dagens hjul er noen meget "rolige" 18"-felger med 245-40-18 ContiSportContact 3. Har vært fornøyd med de egentlig, men det er en tung bil og den kunne kanskje vært vel så bra med noe større og bredere.

 

Noen forslag og ikke minst erfaringer til hva som ser fint ut og som vil gi en mer sportslig bil? Jeg mener jeg så noen nevne både 21 og 22" for 4F i en annen tråd, men det jeg syntes jeg hørtes stort ut. Jeg tenker vel mer på 20 uten å ha tenkt så mye på det konkret ennå, eller regnet på rullediameter og profil osv. Jeg tenker at det også er ok å ha igjen endel gummi for komforten sin del, og for å spare slitedeler.

 

8,5-9x20 ET40-45 med 255/30 20, ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger fint i hjulbuen også, selv med ET35, og 245/30/20..

 

DSC_0536.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, ser fint ut dette.. :)

At godt alternativ til 245-40-18 - med bare marginalt større rullediameter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med erfaringer fra 255/30-20 ET45 på C6 4F?

Runar her er jo veldig positiv til det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det passer perfekt. Runar tar sjeldent feil :)

 

Her er min gamle 4F med 20x9 ET35 - 245/30-20. Bilde for å illustrere innpress.

P1100893.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble RS6 replika-felger 8.5x19 ET35 med 255/35-19 Conti SportContact 3. Ble godt fornøyd.

20130603_165642.jpg

20130603_113923.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.